Jago_ Creative Commons License 2000.07.13 0 0 784
Fly:
A hozzaszolasod elso reszevel maximalisan egyetertek, csakugy, mint Bado-eval. Badonak sikerult rendesen megfogalmazni azt, amit nekem nem - vagy csak reszlegesen. Koszi.

Airbus tema:
Ha leall a hajtomu meg akkumlatorokrol(az un. veszsinrol) uzemel a halozat ami a legfobb fogyasztokat ellatja arammal.Az akkumulatoros uzem miatt nem kell aggodni, nagyon nagy teljesitmenyu akkukrol van szo.
Szoval ekkor az az elso, hogy a nagy fogyasztok azonnal kikapcs(tobbnyire automatikusan, es azok amugy sem a veszsinrol mennek), onnan nincs futes, jegtelenites, meg effele kenyelmi berendezesek, hanem minden energia a muszereknek, es a letfontossagu berendezeseknek megy.
Az Airbust szemely szerint nemigazan ismerem, de mas gepeknel megtalalhato egy kiengedheto kis segedgenerator, amelyet a legaramlat forgat, es tulajdonkeppen "kiesik" a repulogep hasabol. Nemi energiat ez is szolgaltat.
A hidraulikus rendszerben pedig vannak un. hidraulikus akkumulatorok, de ehhez a szerelo kollegak jobban ertenek, tehat en nem is folyok bele ebbe inkabb. Amugy az Airbusnak nemtom mennyire hidraulikus a kormanyzasa, de kivancsi lennek ra.