DAttis Creative Commons License 2000.07.13 0 0 3214
Sziasztok !

Hát érdekes a Bécsben kényszerleszállt Airbus esete.
Valóban előfordulhatott, hogy végig kiengedett futóval gyütt Görögországból? Akkor már tényleg probléma lehet a pilcsikkel, meg a gépekkel :))
De hát egy ilyem modern Airbus-nál előfordulhat?

Ami meg a médiát illeti, tegnap este az Aktuálisban, a MALÉV volt a téma, vezérigazgató volt a riportalany.
Elözetesben egy kis riportfilm a 154-esekről, hát itt egészen korrekten adták elő a Tu-154-esről a dolgokat, sőt mint megjegyezték, a légiirányítók is kedvelik a típust, mert gyorsan el tudják a különböző repülési szintekre küldeni a légifolyosókban.
Ezt nem értem, annyira gyorsan tudna a szintek közt elhelyezkedni? Ez a pilcsi érdeme is többek közt, gondolom.
A lényeg az volt, hogy 2001 március 31-ig teljesen kivonják, de nem biztonsági okokból, hanem gazdasági okokból.
És, hogy a Tu-154-es ami saját tulajdonú a MALÉV-nál, a Boeingek lizingeltek.
No ennyi igy hirtelen, de tényleg korrektül adták elő.

Ja egy kérdés.

Állítólag környezetvédelm birságot vagy micsodát kell fizetni külföldön a Tu 154 zajossága miatt.

Kérdem én a Boeing-737 200-asért nem kell, kellett, mert az is igen szépen tud süvölteni felszálláskor. A 737-300-as halkabb az tuti, de a 200-as hajtóműve nem sokban különbözik szerintem a 154-estől