Köszönöm, de nem lettem okosabb. errül többet itt:
https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=169359521&t=9211814
A most megadott saját tömegek alacsonyak, gyanúsan kerekek - és akkukapacitás függők.
Értsem úgy, hogy a nem közölt 294, illetve 392 kWh összkapacitásra vonatkoznak?
Korábban aggályaimat fejeztem ki a fogyasztással és az 1 feltöltéssel elérhető hatótávval kapcsolatban.
Igazolódni látszik a csuklós esetén már tavasszal, mi lesz a a 6 hónapos fűtési, és 3 hónapos hűtési időszakban?
Korábban felvetettem, hogy sínezéssel-rögzítéssel 560 helyett BW gyári adatok szerint 596 kg egy modul súlya,
így az akkuállomány össztömege a szólóban 1 788, a csuklósé 2 384 kg. Utóbbi akár 3 utasnyi veszteség.
Mit tudunk a termikus segédüzemről, hőszivattyús, teljesítmény, stb.
Télen - ha van - segít, az olajkályha - de akkor fél évig felejtsük el a zéró emissziót.
Utaskapacitás sofőr nélkül nincs feltüntetve a tesztbuszokban? Magas értékek várhatók.
Az 1 feltöltéssel elérhető alacsony autonómia és a részben emelt padló a városban ellensúlyozza a versenyképességet.
Azt is jeleztem, hogy ideje lenne a meghaladott NMC után mélyen lemeríthető tűzbiztos LFP akkukra váltani a sorozatgyártásban, illetve várjuk az akkugarancia alapértékét.
Maradtak hát kérdőjelek...