mc figyelo Creative Commons License 2025.04.14 0 0 6233

Köszönöm, de nem lettem okosabb. errül többet itt:

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=169359521&t=9211814

 

A most megadott saját tömegek alacsonyak, gyanúsan kerekek - és akkukapacitás függők.
Értsem úgy, hogy a nem közölt 294, illetve 392 kWh összkapacitásra vonatkoznak?

 

Korábban aggályaimat fejeztem ki a fogyasztással és az 1 feltöltéssel elérhető hatótávval kapcsolatban.

Igazolódni látszik a csuklós esetén már tavasszal, mi lesz a a 6 hónapos fűtési, és 3 hónapos hűtési időszakban?

 

Korábban felvetettem, hogy sínezéssel-rögzítéssel 560 helyett BW gyári adatok szerint 596 kg egy modul súlya,

így az akkuállomány össztömege a szólóban 1 788, a csuklósé 2 384 kg. Utóbbi akár 3 utasnyi veszteség.

 

Mit tudunk a termikus segédüzemről, hőszivattyús, teljesítmény, stb.

Télen - ha van - segít, az olajkályha - de akkor fél évig felejtsük el a zéró emissziót.

 

Utaskapacitás sofőr nélkül nincs feltüntetve a tesztbuszokban? Magas értékek várhatók.

Az 1 feltöltéssel elérhető alacsony autonómia és a részben emelt padló a városban ellensúlyozza a versenyképességet.

 

Azt is jeleztem, hogy ideje lenne a meghaladott NMC után mélyen lemeríthető tűzbiztos LFP akkukra váltani a sorozatgyártásban, illetve várjuk az akkugarancia alapértékét.

 

Maradtak hát kérdőjelek...

 

 

Előzmény: Dante001 (6232)