ATomTom Creative Commons License 2000.07.05 0 0 55
Sziasztok !

Ugyan had szóljak bele én is az anyázásba :)

Én a pult másik oldalán állok, egy kis számítástechnikai szaküzletben. Egyszer megbüntetett minket a fogyasztóvédelem 10 ezer kemény magyar forintra, majd jól összehaverkodtunk velük és mindent megtudakoltam fogyasztóvédelmi ügyekben.
Tehát. Az áru annyiba kerül, amennyiért ki van írva. Ha a "hüje Cora" 1 forintért írná ki az 1 milliós projektort, akkor a fogyasztóvédelmi törvények szerint a kedves tudatlan vásárló, aki a pénztárhoz viszi nem fizethet érte egy forinttal sem többet. Ez már a vásárló megtévesztése lenne! A megoldás a panaszkönyv emlegetése, majd fogyasztóvédelemmel fenyegetőzni.
Ha ez sem segít, a hivatalos út a következő:
Kifizeted az általuk mondott (drágább) árat, majd beírod a problémát a panaszkönyvbe. Oda nekik is be kell írniuk a maguk verzióját. Ezután kapsz te is egy példányt a panaszkönyvi oldalból, és ezzel besétálsz a legközelebbi fogyasztóvédelmi csapathoz. (ki kell lenni írva, hogy ez hol van ! ) Nekik megmutatod a papirodat és ezek után vissza fogod kapni a különbséget, őket pedig még meg is bünteti a hivatal !
A vásárlóknak is vannak jogai...