Összefésülve nekem az alábbi jött ki (nem tuti, aki jobban tudja, igazítson ki):
1.
1956 Győr Gjm 176 250-279 -> 12 55 806 2 000-029 -> 816 2 000-029 -> 841 5 000-029 -> 841 6 000-029 Ihs (Jégszállító a végén.)
Sima oldalfal, kerek betöltőnyílás, 2 zsanéros ajtó.
2.
1956 -1959 Dessau 030-649 számok közt az alábbi bontásban.
Dessau 1956 Gjm 179 000-159 -> 12 55 806 2 030 - 189 Ichqrs -> 816 2 Ichs -> 841 5 030- Ichs
Dessau 1958 Gjm 179 200-399 -> 12 55 806 2 190 - 389 "
Dessau 1965 Gjm 179 600-605 -> 12 55 806 2 390 - 395 "
3.
1964-1965 Maribor: 690-899? számok között
Maribor 1964 Gjm 179 500-509 -> 12 55 806 2 690 - 699 Ichqrs -> 816 2 Ichs -> 841 5 030- Ichs
Maribor 1964 Gjm 179 510-539 -> 12 55 806 2 850 - 879 "
Maribor 1965 Gjm 179 540-559 -> 12 55 806 2 880 - 899 "
4.
Részben Dessaui, részben Maribori? csapat, de a darabszámok nem passzolnak.
Ami szinte biztos, hogy a 806 30-31 csapatban együtt voltak, aztán szétszedték őket 816 3-ra és 817 3-ra. Feltételezem, hogy átfedésben voltak a pályaszámok.
Dessau ????? Gjm 179 560-599 -> 12 55 806 3 000 - 199 -> 12 55 817 3 060 - 299 Icehs -> 01 55 841 0 000 - 178 Icehs
Maribor 1960 Gjm 179 400-499 -> 12 55 806 3 000 - 199 -> 12 55 816 3 039 - 138 Ichss -> 01 55 851 3 000 -138 Ichss
5.
Maribor ???? Gjm 179 654-953(?) -> 12 55 806 3 210 - 510 -> 816 1 210 - 510 Ichs -> 01 55 841 6 000 - 310 Ichs
6.
Kompforgalmas kocsik:
Dessau 1956 Gjkm 181 000-099 -> 12 55 809 8 000 - 098 Icfhmqrs -> 809 7 000-098 Icfhms -> 01 55 848 0 000-098 Icfhms
Dessau 1958 Gjkm 181 100-199 -> 12 55 809 9 000 - 099 Icfhmqrss -> 829 8 000-099 Icfhmss -> 01 55 858 0 000-099 Icfhmss
7.
Elvileg volt egy ?? 55 846 6 000 sorozat is, ami a fentiekből kerültek ki, és csak belföldön közlekedhettek.
8.
Meg ugye a 217 8 000-től a Hkks fedett kocsik.