Elolvastam az utóbbi 4 nap termését, reagálásaim:
1. M40 113 tábla miért Szombathelynek kell? Tudtommal a gép Csabán van. 
2. M41 2130 az állomásítási listák szerint Szentesé, de még soha nem láttam. Merre jár?
Más: a hétvégén töbször előfordult, hogy a Békéscsaba-Szeged személy annyit késett, hogy a Bp. felé csatlakozó IC vagy gyors nem várta meg. Ha ez így megy tovább, a vásárhelyiek a vonat helyett a magáncég által üzemeltetett autóbusz gyorsjáratot fogják választani a vonat helyett Hmvhely-Szeged között, mert az pontosan érkezik, és mindig vonathoz Bp. felé közlekedő vonathoz csatlakozik. Szóval ha így megy tovább, csatlakozó utasait el fogja veszíteni a MÁV. Vagy lehet, hogy ez a cél?
Megint más: mégegyszer kérem, hogy az esetleges különvonattal kapcsolatos jelentkezést mindenki a különvonat topicban tegye meg. Délután elvégzem az összesítést a jelentkezőkről.
Megint más: az itt megszólaló MÁV-os kollégáktól is kapunk néha bennfentes infót. Tapasztalva a BKV hozzáállását (lásd városi közlekedés topic, Szferi esete), kezdem őket félteni. Remélem, alaptalanul.
Kiss Laci! Emil megy kéregjegyekről!
Gábor