Szütyi Creative Commons License 2000.06.22 0 0 12786
A szlovén vasútnál szerintem a kilóméter nem érv.Ha a mostani terv marad akkor Hodos Cell 113km ugyan úgy mint ha Körmend felé menne. Mivel a teher forgalom Cell rendezőben "rendeződik" szerintem ezért favorizálják azt az irányt egy géppel végig aztán jóvan. Körmend felé szerintem úgysem vinnének el nemzetközi vonatokat(azt a rengeteget:-)) Czifra Zoli szerint a Bakonyban nem nagyon fogják erőltetni a tehereket így azok a 10-esen mennének Győr felé és onnan Fradiba.
Mindenki megfeledkezik arról, hogy a 10-esen is vannak gyorsvonatok dízel vontatással amik néha 5-6 kocsisok is lehetnek.
Szerintem a 10-eset ugyan annyira érdemes lenne villanyítani mint a 16-osat.
Más téma, tegnap a 906-ost Boba Szombathely között M62 213 vitte, jókora kormot vágot az arcomba amikor Cellből húzott kifelé.Érdekesség még, hogy a fűtőház mellett, ahol a villanygépek parkolnak láttam a V63 006-ot, ezekszerint ő hozta a gyorstehert aznap.