MuzX Creative Commons License 2000.06.21 0 0 221
Ugye, ugye.. :))))

Ennek az autónak van valami nagyon egyedi stílusa. Én például nem magamtól jutottam hozzá, ezt adták. De teljesen beleszerettem :)))
Érdekes, a cégnél többen csúnyának tartották, és poloskának nevezték... szerintem pedig igen szép és érdekes a formája, még ma is, pedig ez jópár generációval elôbbi dizájn.

Én a két év alatt olyan 38-40 ezer km-t tehettem bele... igaz, kemény a futómű, de eddig egy kocsinak se volt számomra ilyen jó kanyarstabilitása, szerintem nagyon jól "üli" az utat.
Ami megdöbbentô negatívum volt, az határozott oldalszél-túlérzékenység. Mikor viharos idôben megyek a sztrádán, bizony nagyon oda kell figyelnem, piszkosul meg-meglöki egy erôsebb szélroham.

Fogyasztással mi a tapasztalatotok? Én ha takarékos vagyok (országúton 90 körül, sztrádán 110-120, városban pedig csak finom gyorsítások), 9 literrel már elégedett vagyok, az átlag 10 körüli, ha nagyon hajtom 11.5-t is bekortyol Saabina (mert természetesen hölgy) :))

Ami egy kicsit zavar - mert szeretek odalépni néha :) - hogy nagyon pörgetni kell a gyorsításhoz, 2 és félezer alatt éppcsak totyog, 3000 fölött kezd el jól húzni.
Végsebességet egyszer próbáltam az M7-en, hát nem ment el 180-ig... ez normális ennél? Nem volt nagyon megterhelve, egyedül ültem benne a 68 kilommal.

A turbóssal mi a helyzet? Nagyon kipróbálnék egyet... eddig csak egy 850-es turbós Volvoval mentem, de nagyon jó élmény volt :)

Előzmény: trbvszkij (219)