BGC Creative Commons License 2000.06.21 0 0 28
A márkakereskedők azért nem foglalkoznak a lakatolással, mert igy olcsóbban jönne ki. Egy ajtót lefújni szerintem 1 nap alatt is le lehet. De elég snassz, hogy a papíron csak 8 óra munkadíjat tünntessenek fel.
A minőség, hát...
Az egyik ismerősöm tavaly januárban törte össze az autóját (fiat punto). Vagy fél millerből sikerült is megoldani (fiat boldizsár), persze mindent kicseréltek (papíron). Miután kész lett májusban lehetett visszavinni és újrafényeztetni az egészet, mert jött le a festék, szóval ennyit a minőségről.
A matt fekete ajtókkal az a baj, hogy nem csiszolják meg, mert azt mondják, hogy jó az a festék alapozó gyanánt, de az csak arra való, hogy ne kezdje ki a rozsda a raktárban, szállítás közben. Azt úgy ahogy van le kell csiszolni fémtisztáig, és jöhet rá az igazi alapozó.

Amit asszem mondott igaz, mert csak az gyári minőség amit az adott autógyárban csinálnak, majdhogynem laboratóriumi körülmények között.
Ott még számít a minőség, de egy márkaszervízben csak a pénz.

Na nem pofázok annyit

Ja garanciát nem veszíthet, mert márkaszervízben szervizelteted, tehát az ott végzett munkára törvény szerint garanciát kell vállalni.
Ha pl. rossz a kuplungod, nem fogják az egész váltót kicserélni!