BlackStar Creative Commons License 2000.06.20 0 0 208
BGC!
Szóval 9000. Aszongyák, akiknek olyan van, hogy az egy korrekt autó, a CC ritka már, és állítólag elavult,
Létezik két és kettőponthármas, szívó és turbó motorokkal, mindkettő mindkettővel.
A CD lépcsőshátú, a CS ferde. Az utánabiggyesztett E azt jelenti, hogy mindent belezsúfoltak, amit elbírnak a gumik.
91-ben kaptak egy ráncfelvarrást. 1997 Októberében leálltak a lépcsőssel, gyütt a 9-5-ös. 93-tól a vezetői lufi alap volt, még Angliában is(!)
Manapság a piacokon meglehetősen sok 9000van, mert bankárék, akik a biztonságok felül a presztízsért veszik az autót, nem a SAAB-érzésért, a 9-5-ös megjelenésével párhuzamosan villámgyorsan kihajítják a 9000-esüket, szóval, kínálat, az van.
Mondom az 1995-ös felszereltségeket, jó?
(közben ablakaim sz*raxanak, drukkolj, hogy ne fagyjon. Már sikerült hardverhibát okoznia a vinyómban a PiciPuha Ablakoknak(98)ááááááá.)
Nnna.
CS,CD:......ABS, szervókormány, 2 légzsák, elöl övfeszítők, fényszóró mosó/törlő, színezett lökhárítók, kéttónusú velúr kárpit, fűthető első ülések, négy fejtámla, pollenszűrő, elektromos ablakok, elektromos, fűthető tükrök, központi zár, EDU, a 3.0V6-hoz TCS. (Utánanéztem most a prospektusban. Ideírjam a fordulatszámmérőt is? :) )
CSE, CDE.... (ezeken kívül:)könnyűfém felnik, ködlámpák, két megvilágított sminktükör(ez ugye fontos :) ) bőr kormány, sebváltókar - és borítás, ha kéziváltós, tampomat, ACC (autóm. légkondi), faborítás, riasztóberendezés, hégy hangszóró, elektromos antenna.
AERO......... (a CSE-n felül méééég:) 2.3T 225 ló, kéziváltóval, 6.5x16 kkönnyűfém felniszínezett spoilerek, bőrhuzat, elektromosan mozgatható kagylóülések, memóriával a vezetőnél, SAAB audio 4x40W, szőke szilikonbaba az anyósülésre... ja ez nem, de ez olyan utólag magától-beszerelődő...

Ha esetleg a Griffin lenne az eseted, ahhoz mán 3.0V6, 5seb automata, full fa, memós vezetőülés, mindkét első elektromos, 4x40W audio.

Aszongyák a szakértők, hogy a következő gányos a verdában: nem igazán fullos rugózási komfort, melegedő fékeknél gyengülő fékhatás, ha törött és kikalapált autó, a javítás helyen erős rozsdahajlam, a turbó hajlamos kopni, és amit mondtam, 3-400.000 a felújított. ill az új gyári feltöltő ára. A befecskendező, a TCS, esetleg az ABS hajlamos gázongani, ilyenkor vagy nem indul, vagy csak mint a Trabant. a kerékcsapágyak hajlamosak berágódni, érdemes ezeket is átsasolni. A kipufogódob rozsdára hajlamos.
Nna. Mingyá' jövök vissza