bado Creative Commons License 2000.06.18 0 0 2793
Háát.. amit a sárkányosokról írtál, valami lehet benne: nem is igazi rogallós, akinek nem dolgozott egy orvoscsoport a csontjain:))
Azt viszont az "igazi" repülők nevében kell visszautasítanom, hogy mutat valami bravúrt és balhé lesz belőle. Ha ilyen fentartásaid vannak az adott pilótával szemben (azaz olyan típusú ember), akkor tényleg jobb nem elmenni vele. Ez azonban nem a gép függvénye, hanem az őt irányítóé.
A ballont is meg kell védenem!
Én nem sokat repültem, 1992-ig kb 200 órámn van, de sajnos most már nincs rá időm (vagy pénz kéne hozzá, ha idő nincs).
Az igaz hogy lomha és korlátozottan (de azért) irányítható, de ez benne az élvezet. Ezzel is lehet a völgyben végigrepülni, de azt a pluszt kapod, hogy közben tudsz az emberekkel beszélgetni a faluban az udvarokban, és ha úgy tetszik, letéped a fáról a leges-legfelső levelét. Nem beszélve arról, hogy ez tényleg egy csapatmunka (3-4 ember kell egy repüléshez) és ez a repülések között jó buli (ez lehet az az u.n. flieger-szellem, ha érted, miről beszélek).
Nekem ez az igazi romantikus repülés. Mikor egy nagy(obb) vassal chartert, vagy cargot csinálunk, az is szép, de az természetesen kötött, egy meghatározott rend szerint megy, szóval abban benne van az is (sőt zömében ez van benne), hogy munka.
By the way: amikor még aktívan ballonoztam, néhány pilótát (hivatásost) elvittem repülni, ők is húzták a szájukat előtte, hogy ááá... ezzel nem, aztán mindegyiknek tetszett, sőt volt olyan is aki ballonozni járt utána.
Az is lehet, hogy itt a fórumban van olyan hivatásos pilóta (esetleg malévos), aki vitorlázik, vagy kisgéppel repül. Ő biztosan sokkal jobban el tudná magyarázni a különbséget, meg hogy miért csinálja.
Előzmény: Hamster (2792)