Én itt most részben szaunasszal értek egyet. Pl. a tel-avivi járat tényleg köztudottan nagyon jól ment.
De volt itt milánói is ami szintén nem volt rossz.
Persze ezek részben saját tapasztalaton, részben másokén alapulnak és nincsenek a kezemben hivatalos számadatok meg nem is igen lesznek mert azt a Wizz tudhatja csak.
Egy biztos, a Wizznek nincs elég gépe ebben a mostani helyzetben már alapból sem ( láttuk mi történt nyáron ), és ehhez jön még az ismert hajtóműprobléma is.
Azt tették amit tehettek és inkább átvitték azt az egy gépet is ami az itteni bázist jelentette BUD-ra, mert egyszerűen ott még nagyobb szükség van rá.
És ott van még a reptérfejlesztés hiánya, hogy nincs megfelelő ILS ( ami rohadt sokba kerül sajnos ), de muszáj lesz az államnak megfinanszírozni ha nem akarják bezárni a repteret, hogy nincs megfelelő futópálya.
Azt aligha hinném, hogy a városban nincs fantázia repülés szempontjából, mert ha valamikor akkor most van igazán. Itt van egy halom multi, nem is akármilyenek, itt van egy halom külföldi, már nem csak diákok, több ezer munkás is lassan, ok, hogy részben kínaiak, filippínók stb, de akkor is.
Ha rendbe rakják a repteret ( ILS, futópálya, terminálfejlesztés ) és feladjuk azt, hogy ide csak a "nemzeti" fapados jöhet akkor kizártnak tartom, hogy más ne látna fantáziát DEB-ben.
Senki nem akar 200km-es vonatozással ( autózással ) nyitni BUD-ra repülés előtt ma 2024-ben már ha nem muszáj.
Az viszont tény, hogy több milliárdos beruházás kell ide most. Még azt sem zárom ki, hogy a kínaiak valamilyen formában be fognak szállni.