Szerbusztok!
Ígértem, hogy csak keveset karattyolok, a Picipuha ablakai és brúszőre (Ekcploiter) gondokodik róla, hogy be is tartsam, eddig harmadszorra fagyott meg valamelyik. Áááá.
Már betéve tudom, mit akarok mondani.
BGC, nem az 1994-es év 900-asairól fogják megmintázni az acélos megbízhatóság szobrát. A november 1.-i dátum kicsit javít a lehetőségeken, de érdemes szemérmetlenül alkudni- minden forintodra szükséged lesz a szervizelésekkor. A 95-ös év már kicsivel jobb lett, de mivel -tudtommal- a 900-as három gyártósoron készült, és ezeken nem egyszerre végeztek átalakításokat, így nincs pontos dátum az 'innentől frankó a verda'- időpontról.
Azt mondtad, hogy vezoldali lufi, ABS, klíma. Kérdésem: csak vezoldali a légzsák? Mert akkor csak 2.0i felszereltségű az autó, extraként fagyasztóval. Ha meg a kondi is széria, akkor vagy nemcsak vezetőoldali a légzsák, vagy pedig nem magyaroraszágon vásárolt. Bár tudtommal mindenhol adják a klímás kivitelekhez a másik lufit. Ez az egész sok rizsa azt jelenti, hogy (ha télleg 2.0i), akkor 'fapadosságon' is tucc alkudni, meg a 94-ességen is. A négyszázezer kilométert nem tudom garantálni, lehetséges, de a vége felé valószínűleg bentlakásos leszel a szervízben. Persze, lehet, hogy kifogsz egy 100%-os autót, de nem valószínű.
Megpróbáltam neked megnézni a saabnet.com-o a 'high mileage Saabs'-ot, de sajna, ettől is jégvirágos lett Kapu Vilmos kis fuseráldájának üdvöskéje, úgyhogy feladtam.
De, ha nagyon bátor vagy...
Ezt most elküldöm a következő hóvihar előtt.. : )