Annaem Creative Commons License 2024.11.11 0 1 22679

naponta több mint 300 tömböt kellett volna felhúzni

 

Ezek az ördöggel cimboráltak, másképp nem megy.  Nekem nem is az építés a legnagyobb falat, inkább a kőkockák kibányászása és a belső terek. Még ha a földrész felényi lakosságát összefogdossák rabszolgának, akkor sem elég a kéz.

Egyetlen kőkocka előkészítésénél mennyi sebesülés történhet. Ráesik a lábára, kisebesedik a tenyere, szemébe pattan egy kavics, bár ha Kheopsz és bandája... bocs: emberei ennyire körültekintőek voltak, akkor biztos volt egészségügyi személyzet készenlétben és a kieső munkás helyébe három pihent ugrott.

Új ötleteim vannak (Nem, nem néztem át előzetesen a szakirodalmat, nincs rá 20 évem.) az egyik, hogy az alapkőzetből kifaragnak egy (felvezető) utat, zsírozzák, majd úgyis következnek a bonyolultabb és titkosabb műveletek, akkor jöhet a spirál rámpa, vagy bármelyik tetszetős elméleti konstrukció.

A másik, hogy a rámpa az élnél, vagyis a piramis egy vagy több sarokpontjából vezet fel, ahogy épülnek a sorok, úgy követi azokat. Szépen lecsiszolt turaiból (Merer tudja) kirakják, olajozzák, a végén a csúcs előtt (ahol a karácsonyfadísz elszállt) visszafelé haladva, csúszva elvégzik az utolsó simításokat.

Jó lenne tudni, hogy mivel volt "írva" a piramis oldalára, mert ha szegény munkásoknak még a feliratokra is ügyelni kell az nonszensz. Az éleken való közlekedés előnye még, hogy ebben az esetben semmi akadálya annak, hogy a négy oldal közepén egy titkos névjegyet hagyjanak. Homorú kétfelé osztása a lapoknak, csak hajnalban és alkonyatkor látható Aequinoctium alkalmából. Ez megint a pilóta hibája, két lábbal a földön egyértelmű, hogy a szeizmikus esetek és a hőtágulás a ludas.

Előzmény: Schenouda (22676)