sister moon Creative Commons License 2000.06.15 0 0 4280
Jibiki,
mi az a shinai? Csak annyit tudtam kitalálni magamtól, hogy kard.:-(
Kard? Felhomályosítanál?:-)

DLala,
azt írod: „Egyébként azért (is) írogatunk ide, hogy kommentáljuk a dolgokat." Hát persze, hogy igen. Csak én még igen-igen nagyon a kezdő vagyok, jelenleg abban az állapotban, amelyben inkább szemlélődöm, meg nézgelődöm anélkül, hogy bármiről/bárkiről véleményt nyilvánítanék. Vagy legalábbis megpróbálok nem kommentálni dolgokat, mert még nagyon keveset láttam. És valóban nem botlok mindennap nagymesterekbe, szóval lehet, hogy ha véletlenül belebotlanék egybe, fel sem ismerném, hogy ő egy nagymester. De lehet, hogy mégis felismerném. Vagy az is lehet, hogy jönne valaki és elém állna teljes mellszélességgel, hogy ő is egy nagymester, én meg elhinném. De lehet hogy nem. Szóval térjünk vissza erre a témára 10-15 év múlva, és akkor majd elmondom, mi a véleményem Vátkayról, jó?:-)))
Egyébiránt azt gondolom (jajj!!!), hogy nem véletlenül keverte épp a TWD-t a kyo-val. Néhány látványos rúgás onnan, néhány látványos erőelem innen, és máris hanyatt esik a néző székestől. Van benne logika, nem? Ha ugyanezt a Ving Csunnal és a Wing Tsun-nal tette volna, vajon mit kapott volna...??? (igyekszem hozzátenni, biztos vagyok benne, hogy mindkét kung-fu stílus nagyon szép és nagyon technikás -sajnos élőben még egyiket sem láttam, de remélem ez csak múló állapot-, de nem jutott eszembe másik két stílus, ami hasonlítana egymásra, vagy egy tőről fakadna, szóval ne esettek nekem kedves kung-fu sok, jó?)
Ja, még valami, ha már hyriu Romhányit idézte. Kis hazánkban egyre inkább elterjedő hozzáállás frappáns leírására:

„Tapasztalhattad már néhányszor,
hogy a tudáshiány engem nem gátol..." (Frédi és Béni)

Wazull,
én nem kívántam neked boldog Vazul napot. Nem olvasol elég figyelmesen:-)))

„ma meg Vazul napja van. Vagy Wazull napja is...?:-))) „