BlackStar Creative Commons License 2000.06.15 0 0 183
Hm. Elborult az agyam. Azért tartom így ferdén a fejem. Nna. Hogy mondják, ha az indián főnök a tanácskozáson eltér a témától? - Off, én beszéltem! :) Ááá. Ez még nekem is fájt.
Inkább mesélek a 900-as motorokról. Először vala a B-motor. Ezt még a 99-estől örökölte a 900-as, de jött rá a H motor, 82-ben, amikoris egy újíásnak nézett elébe az autó. A különbség a következő. Az 1972-től gyártott B-nek még acélöntvény szelepfedele, motorblokkból hajtott vízpumpája, és gyújtáselosztója volt, a H-nak a pumpát ékszíj hajtja, mint a generátort, a gyújtáselosztót pedig a szelepfedélből közvetlenül hajtják. A B-mocik Bosch CIS (K-Jetronic) befecskével piactól és évszámtól függően 110-től 118 lóig nyomott az autó,neadjisten turbóval meg 135-öt. A H-motor szintén nyóc szelepes, könnyebb példány, mint a B, befecskendezési és teljesítményadatok ugyanazok... Itt lapul a kezemben a gépkönyv (másolata), mindjárt elolvasgatom
(nem könnyű, svédül van)