szvako Creative Commons License 2000.06.14 0 0 488
mika waltari,
Komolyan gondolod a rakpartok szelesiteset?
Masnak is tetszik ez?
Mert en mindig beleborzadok, ahanyszor emlitik.
Ha vegigsetal az ember a rakpartokon, mar igy is csuf es kellemetlen az also ut. Szelesebb, negy savos utnal mar alig lehetne ellatni a vizig.
Ketsegtelenul kedvezne az autoval jaroknak, de a varos kinezeset rettenetesen rontana egy autopalya a Duna mellett. Mert hat itt nemcsak a villamosok ;-) miatt erdemes lakni, hanem azert mert szep a varos kozepe.
Masreszt meg forgalomnovelo hatasa lenne a szelesitesnek, ugy sejtem. Annyi auto lenne rajta csucsforgalomban, amitol megint eldugulna. A varos kozpontjaba nem tunik jo otletnek nagyobb forgalmat hivni. Tenyleg Eszak- es Del-Buda kozott pl. rossz az osszekottetes, de azert ez nagy engedmeny lenne az autoknak.
Mert hat ez az autoknak kedvez csupan, sem tomeg-, sem gyalog kozlekedni nem lenne jo. Bicajozni se.
De megegyszer: ocsmany rut lenne. Szivesen setalnal, bicikliznel egy autopalya felett a mellveden? Mert egy belvaros es folyopart erre valo. Ne nezzuk a folyot ez jo kis beepitetlen teruletnek mar.
Lefedve pedig milyen jo lenne ingatlanhasznositasra. Hu, mar nagyon beragtam.
Szoval ne bantsuk a Dunat.
Előzmény: mika waltari (483)