adamskij Creative Commons License 2000.06.14 0 0 479
Hamster, a Moszkva - Móricz dolgot a következőképpen lehetne
ésszerűen megoldani:
18: Budagyöngye - Albertfalva (Krisztina krt-on át)
17: Bécsi út - Moszkva tér - Móricz (BAH csomóponton át)
61: Budagyöngye - Móricz (BAH csomóponton át)
9: OK, ez tényleg jó ötlet, három gyenge pontja van mindössze a kivitelezésnek:
1. Margit krt. átszelése újabb jelzőlámpával
2. Bem tér, ami azt hiszem, műemlék.
3. Bem tér - Batthyány tér elvezetés
Nehogy már azt a sétányt bontsuk meg, ami még megvan. A pesti oldalon
nincsen dunaparti sétány, most akkor a budain se legyen? Sokkal inkább a parkolót
kéne felszámolni, ami hétvégenként és délután teljesen üres. Ne legyen forgalom a
Belvárosban.
Amúgy nem lenne nagy a kihasználtsága egy ilyen villamosnak szerintem. Sokkal
olcsóbb a 17-es Móriczig vitele, és majdnem ugyanaz a hatása. Viszont a 86-os busz
nevetséges járat, meg kéne szüntetni.

Örs vezér tere: Kerepesi út felüljáró, Nagy Lajos király út vájat, plusz HÉV átkelés,
kanyarodó sávok. Szerintem Így lehetne átvezetni a 13-62 villamost és a HÉV-et
egyszerre.

Szerintem a Déli-Nyugati útvonalat gyorsabban teszed meg ma is két metróval,
mint 61-essel és 4-6-ossal, pedig a 4-6 bevárja a Moszkván a 61-et, gyakorlatilag olyan,
mintha fél percet állnál a Moszkván. Azt meg állnál lazán, ha elmenne a 4-6 a Déliig.

Szerintem is a sok állomás, sok csomópont, kisebb áteresztés az igazi. A nagy
csomópont modellnek most isszuk meg a levét Móriczcal, Örssel, Keletivel, stb.