Hamster Creative Commons License 2000.06.14 0 0 471
58/61: Mindkettő sűrítve, ennek viszont így nem látom értelmét, akkor miért külön szám egy ilyen rövid betétjáratnak?

A kilencesnél láttad, hogy hogyan képzeltem el, nem? Első pillantásra felszisszenés, de lenne rá szükség. A Török utcán keresztül szintén Óbudára üzemeltetett járattal (én 18-asnak neveztem el, mert az már volt ott) kiváltanák a 17-est, és normálisabb észak-dél kapcsolatot létesítenének (saját tapasztalatok alapján egy járat, egy vonalon végig kevés lenne; nem tudom a BKV szerint miért elég a 86-os busz, ami ráadásul alig jár). Egyébként régebben többen is mondták, hogy a HÉV-vel kellene összekötni, most nem tudom, hogy ezt több feszültségnemmel működő szerelvényekkel (600 vs 1000V) képzelték (a lehajtás ugye világos: 19-es villamos lebukik valahol ott, ahol most mozgólépcső megy le, egy hosszabb rámpán, megálló már lent van), vagy hogyan, pont emiatt a bizonytalanság miatt nem ezt az elképzelést ragoztam (mert ha HÉV járna Buda felé, annak a gazdaságos megállótávolságai nagyobbak, mint a villamosnál, pedig biztos sokak számára először csábító lenne egy Békásmegyer-Budafok, Campona, vagy Érd HÉV (Lágymányosi híd után a parton a hatos kivezető szakaszáig, vagy ilyesmi), de ez megint egy másik téma). (no, minden zárójelet bezártam?:)

A Déliig vezteés szerintem kulcskérdés, utána a 4-es Kosztolányiig/Karolináig vezetése a kérdés, a körgyűrű teljes járatása még a villamosmániákusok szerint se egyértelműen jó ötlet...

4-6: a metró nem váltja ki ezeket a villamosokat, mert másik útvonalon jár, Nyugati-Blaha viszonylatban te inkább bemennél a Deékig a 3-assal, hogy aztán kimenj a 2-essel odáig?

MillFav: lerajzoltad az milyen ív lenne? Ez akkor lenne normális, ha a Vörösmartyn a Váci át alá menne a vágány, azaz a régi megálló kiesne...

Hamster

Előzmény: adamskij (470)