adamskij Creative Commons License 2000.06.14 0 0 470
Szóval vissza a tervekhez.

61 v. 58: mindkettő, sűrítve
17, 19 miért nem hosszabb: mert nem fér el. Ahhoz, hogy a Margit-hídnál
át lehessen vezetni egy villamost a budai hídfőnél, autósávokat kell megszüntetni.
Ott nem lehet alagutat csinálni a HÉV miatt.
A hosszú villamosjáratok eléggé célszerűtlenek. Már a 18-as vagy a 61-es is késik
csúcsforgalomban, hát még egy olyan villamos, amely még kimegy Óbudára.
Ha mindenképp összekötni akarsz, akkor 17-es menjen a Móriczig, és ne legyen
58-as, hanem annak a helyén járjon a 61. És akkor a 61-es és a 17-es megy
a Móricz - Moszkva útvonalon. Persze aztán a 17-es megy Óbudára.
A 19-es bekötése a Margit-hídig szerintem ésszerű, kevesebb átszállással lehet
menni Kelenföldre.
4-6: Pont ezért vannak a metrók. Kissé gyorsabb, mint a Nagykörúton csigasebességgel
szambázó heringvillamos. De a Déliről lehet szó, OK.
50, 42: A Népliget a maximum. Az Ecseri úti csomópont nagyon nagy ötlet.
Népstadion: OK, ezt nem tudtam, de így is teljesen tökéletes.
Nagy Lajos király útja: a szélesítés a minimum. Körgyűrű kéne a Kökitől a Forgách utca-
Váci út sarokig.
Gyorsforgalmi alagút a Rákóczi út alatt: két-kétsávos, csak a Keletinél ágazna el.
Bocs, nem írtam pontosan.
MillFav: igenis Március 15-e tér, de az ELTE meg a templom előtt lenne a végállomás.
Ott a 8-as, 5-ös busz, ott a 2-es, és egy percre a Ferenciek tere. Nem beszélve a
Gellérthegyről, ami idegenforgalmi látványosság.
Peremvárosi vasutak: Kelenföldön, Kökin, és Újpest-Rákospalotán
találkozhatnának a szerelvények, időben eltolva. Lásd: német S-Bahn
rendszer.