Próbáltam érdekességképp kigyűjteni, hogy "BOP-ozták szét" péntek óta a Lamborghinit:
Pénteken az első szabadedzésre a hivatalos BOP táblázat szerint: 1325 kg volt a kocsi (szűkítővel nem volt varia)
Szombati futamot megnyerte Bortolotti, így 20 kg plusz mindenképp bekerült, de kapott mellé még 10 kgt a Lambo, mint gyártó amit ugye őt is érinti. Ez vasárnapra +30kg.
Majd jött a mai kvali, Bortolotti pole, és a még ezután is belenyúltak, és kaptak még 15 kilót. Azaz Bortolotti autója egyik futamról a másikra hízott 45 kilót, úgy hogy a szombati győzelme se volt sima. Az hogy a kiállásig vagy 10 mp előnye volt, az annak köszönhető hogy egy GOAT ebben a GT3-as világban és a trükkös vizes-száradó pályához alkalmazkodott. Ahogy felszáradt a pálya úgy jöttek fel a nyakára.
Ferrarit érthetetlen módon megpakolták vasárnapra, majd a kvali után kiszedették velük, míg a reménytelenül utolsó Mclaren is csak a nyomással játszhatott.
Így az 1370 kilós Lamboval lett ma 4., és a vasárnapra 20 kilót ledobott és a gyenge szombat miatt semmi pluszt nem kapó Rast micsoda véletlen nyert, a 10 kilót fogyó Porschés Preining előtt. Mögöttük Maini ment üres térben és jött a legnehezebb anyahajóval Bortolotti
Hockenheimre szerintem rákötnek valami lakókocsit, csak ne ez döntse el a címet...meg lehetőleg KvdL ne lökje ki a riválisát most.
Ez a BOP-os módszer elég elcseszett, a Berger korszakos AVL méréseknél ilyen kavarás sose volt.