BlackStar Creative Commons License 2000.06.11 0 0 164
Nnna, valahol ott hagytam abba, hogy hogyé' aggyák a 900-asokat.
Nos, nem ingyen, ide is eljutottam, és hogy mennyire nem ingyen, arra is kitérek. Például idén április idusán egy 900 16V turbo, 2001.-es vizsgával ABS, alufelni, központi zár, szervókormány, légkondi, ülésfűtés, elektromos tetőablak, oldalablak és antenna, 1,29M.
Sok, ugye?
Tavalyelőtt egy 83-as GLi-t még 380.000-ért hirdettek, egy 84-es Turbo 16V 650.000-ért kelt el, egy 82-es Turbo 85-ös APC motorral 420.000-ért. Nos, ezek a régiek kihaltak (már csak olyan fanatikusnál vannak, akiknek eszük ágában sincs eladni), és megdrágultak, vannak helyettük az öt-tíz évvel fiatalabb, méregdrága újak. Pl.idén, április elején egy 88-as, szemre GLE vagy Turbo, (az elektromos ablakok miatt gondolom, ekkor azokon volt széria) 1,10M.
Az expresszben látam egy 84-es SAABo, autó, klíma, stb. Aláírva: alkatrésznek :(
Bár lehet, hogy érdemes megvenni, és technikai kannibalizmussal javíttatni a 900-asunkat (ha van.)
Azért azt is tisztázni érdemes a futott kilométerek, a garázs csillagossága és a kasztni állapota után, hogy millen is az a felszereltség?
GL < GLs < GLi < GLE < Turbo < CD (de ez utóbbiról álmodni sem célszerű)
Hmm. A kérdésre még mindig nem válaszoltam, úgyhogy... mindjárt!