Ugyanitt, ugyanebben a topikban több mint egy éve elég részletesen kitárgyaltuk már azt, hogy a Litke-Ipolytarnóc - Rapp-Losonc szakasznak milyen lehet a közforgalmú utasforgalma.
akkor a miért nem jár át a magyar Bz Losoncig című örökbecsű volt az indító alap.
Az óhajok, vágyak, álmok után a szembesítés a :
- demográfia,
- számított modal split
fogalmakra alapozódott.
Eredmény ?
Sértődés, duzzogás az álmodók részéről.
Ez a mostani egy hosszú nemzetközi autóbusz vonal terv.
Hogy e tervből lesz e valóság azt nem tudom.
De ez a Salgótarján autóbusz állomástól az északra lévő Losonc felé induló autóbusz először visszajön délre, majd elkanyarodik észak-nyugat felé, hogy Litke községben egy újabb éles ezúttal észak-keleti irányt vegyen Ipolytarnóc/Kalonda felé nem tartozhat a legészszerűbb változatok közé.
Pláne úgy nem, hogy belföldi (Nógrád megyén belüli) utazásokra az említett busz nem is vehető igénybe.