trizs77 Creative Commons License 2024.09.21 0 0 416

Ugyanitt, ugyanebben a topikban több mint egy éve elég részletesen kitárgyaltuk már azt, hogy a Litke-Ipolytarnóc - Rapp-Losonc szakasznak milyen lehet a közforgalmú utasforgalma.

 

akkor a miért nem jár át a magyar Bz Losoncig című örökbecsű volt az indító alap.

Az óhajok, vágyak, álmok után a szembesítés a :

       - demográfia,

       - számított modal split

fogalmakra alapozódott.

 

Eredmény ?

Sértődés, duzzogás az álmodók részéről.

 

Ez a mostani egy hosszú nemzetközi autóbusz vonal terv.

Hogy e tervből lesz e valóság azt nem tudom.

 

De ez a Salgótarján autóbusz állomástól az északra lévő  Losonc felé induló autóbusz először visszajön délre, majd elkanyarodik észak-nyugat felé, hogy Litke községben egy újabb éles ezúttal észak-keleti irányt vegyen Ipolytarnóc/Kalonda felé nem tartozhat a legészszerűbb változatok közé.

Pláne úgy nem, hogy belföldi (Nógrád megyén belüli) utazásokra az említett busz nem is vehető igénybe.

 

 

Előzmény: morgó mh. (415)