bajnokság meg kb. el is dőlt ma, valószínűleg csak azért nem volt itt bajnokavatás, mert a szezonzáró Bahrein 8 órás lesz és ott több pontot osztanak (mire nem jók ezek a trükközések a versenynaptárban, mert így nem teljesen tét nélkül mennek a Hypercarban. De az LMGT3 így is eldőlt)
35 pontos előnyt kellene leadnia a 6-os Porschének, úgy hogy a 8 óráson 38 pontot adnak a győzelemre, ha jön mellé egy pole akkor 1 pont. Bár a Ferrarinak inkább 36 a hátránya, mert pontegyenlőség után azonos győzelemmel a második helyekkel jobban áll a Porsche.
Kérdés: "szét lesz e BOP-ozva véletlenül" a Porsche vagy nem? De ekkora előnynél nekik tényleg csak végig kell menni nyugiban.
Jövőre vagy akár év végén, ha frissítik a versenyzői besorolásokat meg biztos kényes téma lesz az LMGT3 kategórián belül ezek a licenszek, hogy ki milyen színű. Mert amennyire én figyeltem idén az LT-t a futamok közben, néhány bronzos messze nem az, aminek tűnik és hozzák az arany szintet ha nem jobbat akár.
Bronzos harmadik embereken meg rengeteg múlik, mert egyet kötelezően indítani kell.