Tudom, hogy nem jön le.
Viszont a külön vizesmatrica meg ronda utólag a már kész felületen, végső lakkréteg nélkül sose lesz szép.
Plusz akkor kell kipufogót szerezni, így csak kiveszed. Maszkot mindenképp kell cserélni.
És az eleje se lenne jó, mert a totyogó közepe vagy keskeny vagy széles lenne és így már csak egy korszaknak jó.
Igazából mindegy, mert a 2103 DHM7-1.
Az MTB kaszni DHM7-5-öt modellez.
2182-nek sem jó, mert az meg DHM7-8.
Tehát az MTB kaszni az eddig kiadott egyik pályaszámhoz se jó, mert 2136-2150 közöttihez egzakt, mivel úgy vannak a szerelő fedelek az oldalfalon.
Plusz 2130 alattihoz se jó, mert azoknak a középső csatlásfej kb 6 centivel feljebb van(azért lóg bele a pályaszámba), így a 2112 és 2103 se jó se a fedelek kiosztása, se a front csatlásfej miatt. Utóbbi főleg a 2112-n szembetűnő, mert ha jó magasságú lenne a szürke sáv, akkor is beleérne a csatlásfej.