Itt is feltenném a kérdést:
Tulajdonképpen mi a baj a PIKO-A H0-ás íves (pl. BWL) váltókkal???
(csakazértis vettem belőle - hogy kipróbáljam - egy kis idő, mire ki tudom próbálni)
Amit utánaolvastam német fórumokon ott kettő gond jött elő:
- A gyári mágneses állítómű nem húz/vált át rendesen, vagy nem tart erősen, ezért siklanak a mozdonyok - ez nálam azonnal kiesik, mert szervóval lesznek állítva.
- a két csúcssín gyárilag nagyon távol van egymástól, azaz közel maradnak a tősínhez, így a fémnyomkarima rövidre tudja zárni a csúcssín-tősín között az áramot. (Ez egy polarizációval egyszerűen megoldható.)
E fenti két ok nem magyarázza a "normál" siklást... azaz mindent megtettem, mégsem jó.
Talán itt a Profik el tudják mondani, hogy ez egy legenda, vagy tényleg valami konstrukciós hiba van vele...
Előre is köszönöm a választ!