Nicker1 Creative Commons License 2024.08.05 0 1 90503

1.korrózió (ennél már nem annyira,de jócskán lehet még rohadt kipufogó,l vagy futómű bekötési pontok,doblemezek

 

2.katalizátor  kapacitás...( nem lehet ellenőrizni előre  ,hogy mikor hal be)

 

3.vezérműlánc ha nyúlott,motor ha kopott stb...

 

4.vezetőülés emelése,függesztéke szokott eltörni

 

5.elektromos .kormánymű szokott behalni

 

6. gyertya szokott beleszorulni a hengerfejbe (van aki nem cserélte még 200k nál sem)

 

7.nem megfelelő olajjal  mint minden motor ,elkopik,eszi az olajat stb  (melegen ...olajbenöntő levesz van e kartergáz stb)

 

brutál sokat kibir a gyári kuplung,a gyári vezérlés,a gyári kormánymű,pláne ha  gazdája volt... ha nem,akkor  az kiderül egy szervizben, de minden gyári alkatrész élettartama véges

mindenképp szervizes átvizsgálás ajánlott,alámenni kötelező

Előzmény: Alittasook (90502)