1.korrózió (ennél már nem annyira,de jócskán lehet még rohadt kipufogó,l vagy futómű bekötési pontok,doblemezek
2.katalizátor kapacitás...( nem lehet ellenőrizni előre ,hogy mikor hal be)
3.vezérműlánc ha nyúlott,motor ha kopott stb...
4.vezetőülés emelése,függesztéke szokott eltörni
5.elektromos .kormánymű szokott behalni
6. gyertya szokott beleszorulni a hengerfejbe (van aki nem cserélte még 200k nál sem)
7.nem megfelelő olajjal mint minden motor ,elkopik,eszi az olajat stb (melegen ...olajbenöntő levesz van e kartergáz stb)
brutál sokat kibir a gyári kuplung,a gyári vezérlés,a gyári kormánymű,pláne ha gazdája volt... ha nem,akkor az kiderül egy szervizben, de minden gyári alkatrész élettartama véges
mindenképp szervizes átvizsgálás ajánlott,alámenni kötelező