Tényleg, egy villanygépben mit kell nézni?
Gépe válogatja, de azért van mit: Amiket mi a Sziliknél rutinszerűen néztünk, ha karmaink közé került a gép:
- Akkumulátorok állapota
- Trafóolaj és szilikagél csomagok állapota
- Áramszedők kenési pontjai
- Áramszedők levegős részeinek tömítettsége
- Légmotor kenési pontjai
- Légmotor kihajtás holtjátéka
- légszűrők
- Szellőzők akadálymentes, sima futása
- Légáramlásjelzők
- Levegős főrendszer tömítettsége
- BBC szakaszoló ezüst érintkezői
- kontaktorok felület
- Motorok kommutátorai (nincs-e nyoma körtűznek)
- feszültségesés terhelés alatt az egyenirányító szekrényeken
Ez két embernek egy másfél órás munka és sok későbbi meghibásodást, "fekve maradást" meg lehet vele előzni...