Nem ertek hozza ugyan, de szereny meglatasom szerint a 20-as fo problemaja a kovetkezo:
Hodos vissza-/megepulte elott TISZTESSEGESEN kiszolgalta Szombathely -et teher- es szemelyszallitassal, esetleg nehany plusz transit teherrel Szentgottgard -on at Graz fele, stb.
Nagyon szerettem ezt a vonalat, epp az adottsagai (taj + vonalvezetese) miatt!
De aztan jott Hodos es a sloven/olasz tobblet teherforgalom, ami mara mar FULL SZETVERTE az egykori egeszen jol muzsikalo 20-ast Boba es Fehervar kozt!
Oka nagyon egyszeru: A 20-as (jelen vonalvezetessel es adottsagokkal) NEM ERRE lett original tervezve!
A Magyar Vasut es Magyaro. meg elkovette azt a fatalis hibat, hogy epitett az oh.-tol Boba -ig egy kifenyezett 25-ost, majd elfogyott a lenulet es a penz es a hozzaallas, stb., azaz szo szerint NEM GONDOSKODOTT a vonal megfelelo tovabbvezeteserol, ertsd: full koncepciotlanul csak bekototte a 20-asba, mert jobb otlete NEM volt es azota SINCS!
Joooo, regen volt minden, hogy majd Cell - Papa - Gyor fele, meg tudom is en merre, aztan meg Ajka es Veszprem koze uj bazisalagut 160 km/h -s palyaval, meg stb. de az egeszbol SEMMI SEM LETT es mar nem is lesz!
Igy szep lassan a regi meno es egykoron egesz jo minosegu 20-as mara full le lett amortizalva a ra testalt jelentosebb (???) tobblet teherforgalom altal ...