A Pandák és a Punto 2-esek rendszeres hibája is ugyanez.
Mondjuk,...előbbinél az EVAP rendszer hibás szerelése szokta okozni, utóbbinál /is/ az elöregedett csőrendszer is tud meglepit okozni...
Mondjuk drága barátom Pandája az bármilyen helyzetben letudta sokkolni az utasteret...
Addig ki sem derült a hiba forrása, míg le nem lett cserélve az EVAP szelep...levett szívócsonk mellett.
Csak 3 tizeddel volt vékonyabb a hozzáadott "O" gyűrű..
/ezen felbuzdulva mértük meg a bennelévőt...ami szintén vékonyabb volt, viszont a nemsokkal korábban kicserélt /még gyári/ alkatrész még ott volt az autóban,az meg rendes vastagságú volt /
Úgy fordult a tehén a fejében, akkor dobott egy nagyfröccsöt az utastérbe.
De legalább a cimbi leszokott a cigiről..... :-P :-P
Suszkáknál meg azok a félelmetes erővel szorító lemezbilincsek.....
Jó...annál a doboznál nincs nagyobb nyomás, mint a tartályban....de azért...ha simán lelehet húzni egy csövet, olyan egetverő tömítettséget ott nem kell várni.
Pláne huszon éves csövektől.
Amit most vettem Wagyonőrt....pl abban a benzincső volt olyan állapotban, hogy...leakartam húzni és kettészakadt.
De ugyanígy jártak a nevezett aktívszenes dobozka csövei is..
2001-es, volt benne 139 ezer.
Meg egy /most/ 82 éves mamáé volt.
Jó...a 2021-es vezérléscsere 131 ezernél volt benne, tehát az utóbbi 3 évben belehajtott 8000 Km-t.
Ez az extrém időjárás meg...aligha kedvez ezeknek az öreg gumicsöveknek.
Pláne, ha Murphi-re hallgatva elfogadjuk, hogy minden megtörténhet...esetenként az ellenkezője is.... :-/