Wagnrsx7 Creative Commons License 2024.07.21 0 0 280591

A Pandák és a Punto 2-esek rendszeres hibája is ugyanez.

 

Mondjuk,...előbbinél az EVAP rendszer hibás szerelése szokta okozni, utóbbinál /is/ az elöregedett csőrendszer is tud meglepit okozni...

 

Mondjuk drága barátom Pandája az bármilyen helyzetben letudta sokkolni az utasteret...

Addig ki sem derült a hiba forrása, míg le nem lett cserélve az EVAP szelep...levett szívócsonk mellett.

Csak 3 tizeddel volt vékonyabb a hozzáadott "O" gyűrű..

/ezen felbuzdulva mértük meg a bennelévőt...ami szintén vékonyabb volt, viszont a nemsokkal korábban kicserélt /még gyári/ alkatrész még ott volt az autóban,az meg rendes vastagságú volt /

Úgy fordult a tehén a fejében, akkor dobott egy nagyfröccsöt az utastérbe.

De legalább a cimbi leszokott a cigiről..... :-P :-P

 

Suszkáknál meg azok a félelmetes erővel szorító lemezbilincsek.....

 

Jó...annál a doboznál nincs nagyobb nyomás, mint a tartályban....de azért...ha simán lelehet húzni egy csövet, olyan egetverő tömítettséget ott nem kell várni.

Pláne huszon éves csövektől.

 

Amit most vettem Wagyonőrt....pl abban a benzincső volt olyan állapotban, hogy...leakartam húzni és kettészakadt.

De ugyanígy jártak a nevezett aktívszenes dobozka csövei is..

 

2001-es, volt benne 139 ezer.

Meg egy /most/ 82 éves mamáé volt.

Jó...a 2021-es vezérléscsere 131 ezernél volt benne, tehát az utóbbi 3 évben belehajtott 8000 Km-t.

 

Ez az extrém időjárás meg...aligha kedvez ezeknek az öreg gumicsöveknek.

Pláne, ha Murphi-re hallgatva elfogadjuk, hogy minden megtörténhet...esetenként az ellenkezője is.... :-/

 

 

Előzmény: kirsan (280589)