f_k Creative Commons License 2024.07.19 0 0 38669

A Bp-Mezőcsát járatokon volt utas.

Reggel min 30 fő körüli utasterheléssel érkezett Mezőkövesdre a 5.25 ös Miskolc-Eger járatra is át lehetett szállni. Mezőkövesden utascsere után is min 20-25 fő használta Bp felé.

Vissza irány:

13.15 kor elment az egri ami Gyöngyösre betért akkoriban.

A 14.15 ös Bp-Gyöngyös-Kékestető előtt indult a mezőcsáti 15 perccel. 13.15 től 14.00 ig volt ideje utast gyűjteni Budapestről Gyöngyösre min 25 utas használta. 20-25 továbbutazó, ezek közül 4-8 fő leszállt Mezőkövesden felszállt 20-25 fő.

Végig min 50 százalék vagy a feletti kihasználtsággal járt.

A 15.00 órás Bp-Tiszaújváros 90'es évek közepén 

Megérkezett 12 fővel Budapestről 4 fő leszállt és kb. 30 fő felszállt egy átlagos hétfő, kedd, szerdai nap.

Hétvégén erősebb volt az utasforgalom.

A 16.00 Bp-Mezőkövesd-Miskolc-Sátoraljaújhely (később Siófok-Bp-Miskolc) járat átalakítása a 15.00 órás budapesti ill a 6.40 es mezőkövwsi indulás hátrébb tolása után több lett az utas, a Bp-Mezöcsát megszűnése után egyedül.maradt a Bp-Tiszaújváros, ami Mezőcsát érintésével közel 100 százalék kihasználtsággal közlekedett mint egyedüli pesti járat.

 

Előzmény: Racilaci (38663)