f_k Creative Commons License 2024.07.17 0 2 20753

Amikor "újraindult" Bp-Szolnok-Mezőtúr-Gyomaendrőd-(Szeghalom-Zsadány-Komádi) a vasúttal "párhuzamos" szakaszon elvétve voltak utasok 1997 őszén. 6-10 utas volt a Volánbuszos, Körösös kocsin a Jászkunos kocsin 1-2-3 fő Amit érdemes figyelembe venni: Abony, Kossuth tér a központ, Szolnok aut áll a belváros, Törökszentmiklós szintén a központ, Mezőtúr a Kossuth tér a központ, Mezőtúr, aut áll az "Újváros"

A vasúthoz képest a busz a központban állt meg, a vasút 1,5-3 km távolságra volt.

Szeghalom és környékéről átszállásmentes volt az út.

Nekem a Szolnok aut áll Mezőtúr szakasz volt a "kedvencem", mert Mezőtúron az Újvárosból a vasútra kijutni igen nehézkes volt a helyijárat ritkán járt. Nem minden vonathoz ment ki a menetrendet se tartotta be egy midibusz volt.

Egy vasúttal "párhuzamos" 1-2 járat nem oszt nem szoroz. Az egyetlen megmaradt Körös Volános kocsin 1079 esen  20-25 utast számoltam ami nem rossz utasszám...

Jászkun Volánnak egy Budapest-Szolnok-Tmiklós-Túrkeve járatot kellett volna indítani az megélt volna. A Körös Volános járat 2012.04.14-ig járt a "párhuzamosság" felülvizsgálat miatt szűnt meg...

Előzmény: trizs77 (20752)