Amikor "újraindult" Bp-Szolnok-Mezőtúr-Gyomaendrőd-(Szeghalom-Zsadány-Komádi) a vasúttal "párhuzamos" szakaszon elvétve voltak utasok 1997 őszén. 6-10 utas volt a Volánbuszos, Körösös kocsin a Jászkunos kocsin 1-2-3 fő Amit érdemes figyelembe venni: Abony, Kossuth tér a központ, Szolnok aut áll a belváros, Törökszentmiklós szintén a központ, Mezőtúr a Kossuth tér a központ, Mezőtúr, aut áll az "Újváros"
A vasúthoz képest a busz a központban állt meg, a vasút 1,5-3 km távolságra volt.
Szeghalom és környékéről átszállásmentes volt az út.
Nekem a Szolnok aut áll Mezőtúr szakasz volt a "kedvencem", mert Mezőtúron az Újvárosból a vasútra kijutni igen nehézkes volt a helyijárat ritkán járt. Nem minden vonathoz ment ki a menetrendet se tartotta be egy midibusz volt.
Egy vasúttal "párhuzamos" 1-2 járat nem oszt nem szoroz. Az egyetlen megmaradt Körös Volános kocsin 1079 esen 20-25 utast számoltam ami nem rossz utasszám...
Jászkun Volánnak egy Budapest-Szolnok-Tmiklós-Túrkeve járatot kellett volna indítani az megélt volna. A Körös Volános járat 2012.04.14-ig járt a "párhuzamosság" felülvizsgálat miatt szűnt meg...