Az a baj, hogy ja, mondhatjuk, hogy egyenesen megyünk az Árpád híd útpályával párhuzamosan, tehát nem kell irányjelzés, meg azt is mondhatjuk, hogy a kerékpárút követi a felhajtóra vezető út vonalvezetését és abból ágazik ki a felhajtót keresztező kerékpárút.
Kanyar és fékezés közben (főleg, hogy bal kézre az első kerék fékezése jut, miközben jobbal adsz irányjelzést) valóban nem könnyű, én úgy szoktam, hogy már a kanyar előtt felveszem a szükséges sebességet, és úgy teszem ki a csülköt jobbra. Plusz, ha az ember követi a kerékpárutat és nem levágja a kanyart, akkor valóban le kell fékezni. Abban biztos vagyok, hogy azért ilyen a vonalvezetés, hogy lassítást kényszerítsen ki és ne 30-cal ess be a kereszteződésbe.
Az autósok felől tiszta sor - nekik kint van a kerékpáros átvezetés kiegészítő tábla a háromszög alatt. Ezen nincs mit magyarázni.
Kerékpáros szempontból a másik izgalmas aspektus, hogy a hídról érkező kerékpárút, amely folytatódik a felhajtó mellett és a felhajtót keresztezve is, kerékpárutak szempontjából egy egyenrangú (jobbkezes) kereszteződés. Azaz a hídról érkező, a felhajtó mellett lefelé guruló bringásnak bizony el kellene engednie azt a kerékpárost, aki a felhajtót keresztezve érkezik, neki jobb kéz felől.
Ezt az elsőbbséget én még sosem mertem bekockáztatni, ha épp jött kerékpáros a hídról, mert olyan tempóban szoktak érkezni, hogy esélyük sincs a jogos elsőbbségemet megadni.