Miskolc környékén, bár most éppen van szolgáltatás, az utasok tűnnek el egyre inkább. Oka a Tiszai rossz megközelíthetősége a Búza térhez képest (nem jó a villamosra a vármegyebérlet), illetve az egész megye nagyon súlyos demográfiai válsága.
Hajdúhadháznál valóban kimaradt a NEM.
Szombathely környékén több vonalon is van jó vasúti szolgáltatás, csak ott sincs elég utas, szintén a szombathelyi állomás periférikus helyzete miatt (vö. Ady téri buszállomás).
A budapesti elővárosi vonatok által érintett városokat (Szolnok, Tatabánya, (Győr), Szfvár) nem vettem most bele a számításba.
Na most ehhez képest kéne a 150-esen elővárosi szolgáltatást szervezni, ahol egyrészt egy valamirevaló város sincs a teljes vonalon, másrészt nincs megoldva a budapesti bevezetés. Utas még ennek ellenére is lenne, mert közúton se jobb a helyzet. Jármű pedig végképp nincs hozzá, tehát vagy jön a szutyok, vagy máshonnan kell elvenni (visszavenni) ide a Flirt-öket.