Gödény Creative Commons License 2000.06.01 0 0 565
Nem nyert.

Az indulók fele budapesti, a maradék fele kelet-magyarországi, tehát a 3/4 az 1-es vonalon, Budapestről jön. A buszpályaudvar ezen semmit nem segít. A vasúti pályaudvar is csak annyit, hogy ha véletlenül van egy gyors is, meg egy személy is, akkor talán megoszlik a létszám. Szerinted hányan lennének, akik hajlandók IC pótjegyet fizetni a rajtig ?

(Tatabányáig gyors: 6.15 -> 7.05, személy: 6.30 -> 7.34, IC: 7.10 -> 7.54)

Az az érzésem, hogy kellő létszám esetén a gyorsot meg tudnánk állítatni Szárligeten leszállás céljából is - ahogy az utóbbi években a célban mindig megállt a reggeli gyors vagy sebes a felszállóknak. De a nagy kísértés, hogy egy nem tömött vonaton - különösen egy e célra szolgáló különvonaton - a nevezési formaságokat útközben el lehet intézni - erre 3/4 óra elég néhány mobil "indító asztallal" - tehát kisebb rajtszemélyzet kell, és kevesebbet kell sorbanállni.

Tatabányáról nehéz összehozni a 100-at, sokkal kacskaringósabban kell indulni.

Az ISZINIK az nem egy harmadik túra, hanem valamelyik eddigi fordítottja - szívem szerint a szárligetié, de én nem vagyok objektív a dologban.

---

Tényleg, kb. hányan szálltak fel a sebesvonatra reggel Szárligeten ? Ki látta ?

Előzmény: Pucros Mackó (562)