htibor Creative Commons License 2024.06.28 -3 9 349209

Fizessen be pályanapra a Hungaroringre, vagy irány a német autópálya vagy ottani versenypálya és csapassa ott kedvére ahogy bírja és tudja.

 

De amíg a magyar vezetési kultúra és technikai szint a 130-as megengedettnél is olyan amilyen most, a másik seggébe autózok követési távolság be nem tartásával, a frusztráltság és agresszió ilyen mértékben van jelen afejekben, ott ne legyen semmilyen határemelés, mert a 150-re az lesz, hogy hát +10%, akkor 164-el simán lehet még menni...aztán ha így csapódik be egy közutas járműbe sávzáráskor mert ugyanúgy nem figyel, vagy végigtolja magát a leállósávon, mert nehogy én sorba álljak, meg rosszul méri fel a távolságokat maga körül, akkor az finom lesz mindenkinek.

 

1.4 100LE motornak gyenge a 130-as tempó? Amikor 8 évig 1,6 szívó benzin 115 LE-vel 130-nál 3.700 1/percet pörgött a Focusom, nem éreztem a csít magamban, hogy 150-el akarjak menni. Sőt inkább beálltam tempomat 120-ra, akkor lement 3400 körülre a fordulat és némileg kellemesebb volt a menetzaj és fogyasztás. Most 1.5 165LE-vel sem érzem, hogy szaggatnom kéne, a sávváltásokat és előzéseket jobban lehet végrehajtani, hogy erősebb verda és a környező autósok hülyeségét ki lehet védeni. Aki szaggat az akkor is fog ha 130 a határ meg akkor is, ha emelnek rajta.

 

 

 

Előzmény: 08-73 (349203)