Kingor
2024.06.18
|
|
0 1
2165
|
Nem a motor felé távozik a fagyálló, hanem a tágulási tartály nyitott, és ott tud elpárologni. A képeken jól látszik, hogy a fedélen van ugyan gumitömítés, de a tartály nyakán van gyárilag egy furat is, ahol eltud folyni a felesleges folyadék "üzemzavar" esetén, anélkül, hogy a fedelet kellene lefeszítenie magáról.
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/6/1/2/THM_0017938612.jpg) ![](https://img.index.hu/imgfrm/8/6/1/3/THM_0017938613.jpg)
Mivel hidegen és melegen eltér a folyadékszint a tágulás miatt (a fotókon az alacsonyabb szintet hideg motornál fotóztam, a magasabb szintet ~20km után, meleg motornál), eleve minden meleg-hideg ciklus estén kinyom valamennyi gőzt, és ez használattól függően pár hónap alatt lassan, de folyadék veszteséggel jár. Valószínűleg ezért írja a gyártó, hogy időnként ellenőrzni kell a szintet és ha szükséges, utána kell tölteni.
![](https://img.index.hu/imgfrm/8/6/1/4/THM_0017938614.jpg) ![](https://img.index.hu/imgfrm/8/6/1/5/THM_0017938615.jpg)
Láncnak nálam nincs hangja, hidegen is halk a motor, de ennyi idősen nem is lenne normális. |
Előzmény: lala1961 (2163)
|
|