Kingor Creative Commons License 2024.06.18 0 1 2165

Nem a motor felé távozik a fagyálló, hanem a tágulási tartály nyitott, és ott tud elpárologni. A képeken jól látszik, hogy a fedélen van ugyan gumitömítés, de a tartály nyakán van gyárilag egy furat is, ahol eltud folyni a felesleges folyadék "üzemzavar" esetén, anélkül, hogy a fedelet kellene lefeszítenie magáról.

Mivel hidegen és melegen eltér a folyadékszint a tágulás miatt (a fotókon az alacsonyabb szintet hideg motornál fotóztam, a magasabb szintet ~20km után, meleg motornál), eleve minden meleg-hideg ciklus estén kinyom valamennyi gőzt, és ez használattól függően pár hónap alatt lassan, de folyadék veszteséggel jár. Valószínűleg ezért írja a gyártó, hogy időnként ellenőrzni kell a szintet és ha szükséges, utána kell tölteni.

Láncnak nálam nincs hangja, hidegen is halk a motor, de ennyi idősen nem is lenne normális.

Előzmény: lala1961 (2163)