BmS1 Creative Commons License 2024.06.18 0 0 89807

Nem csak átok, de egy totális kontroll tökéletes eszköze lehet. 

 

Ez sajnos digitális technika nélkül is ment, megy, lásd totális diktatúrák.

 

Beszéltünk az 50 évvel ezelőtti állapotokról. De 30-35 éve is voltak érdekes dolgok, rövid autós sztori..

A hazai szgk-mkp javítás ásza a Hungaroszerviz volt, 3 telephely, befolyásos, törtető elnök, rutinos főmérnök, igyekeztek begyűjteni a legjobb hazai szakikat. Korda György anno vett egy Opel Senatort (akkoriban: felsőkategóriás, itthon királyság), ami 2-3 évesen időszakosan leállt. Tréler a Hungaroszervizbe, semmi eredmény, cserélnek ezt-azt, másnap meglepetésre beindult. Egy hónapig OK, aztán tréler. Aztán megint. Tulaj habzik, az elnök méginkább. Megszervezi a GM Austria két szakemberének idehozatalát. De az autó OK. Aztán két hét múlva tréler, újra, mindenki idegbajos, GM Austria  emberei újra itt, eredmény semmi. Letargia, csapkodás...

Megvettem az autót, végül az egyik kedvenc járgányommá vált, rendszeresen mentem vele Dortmundba.. (Az Opel még nem volt egy gagyi márka)

 

És mindez az ország egyik legjobb szervizének a botladozása volt, nem botcsinálta nyeretlen kétévesek, nem egy háromfős kis bodega.

 

Ma félóra alatt bárki annyi információt kap, hogy nem tudja kapkodni a fejét. (kevéske nyelvtudás még további előny)  

A különbséget nemigen lehet túlértékelni.

Előzmény: downer (89803)