Szia!
Helyes, fejtsük meg, hol is van konkrétan a határ ama kábelburkolat ügyében?
![](https://img.index.hu/imgfrm/6/0/6/4/THM_0017936064.jpg)
( Forrás: http://users.atw.hu/dsanyi/futohaz/m44129.jpg )
![](https://img.index.hu/imgfrm/6/0/7/8/THM_0017936078.jpg)
( Forrás: http://users.atw.hu/fcmozdonyok/M44/arles_gallery/imagepages/image11.html. )
😃
_______________________________
Igen, a sztirolcsík vszínűleg egyszerűbb, mint a formára eddig ismert kétféle bobó kasztni szétfűrészelése, majd az alacsony psz.-ú vez. fülkéjének a magasabb psz.-ú gépházához ragasztása. 🙂
A sztirolcsíknak a festett felületre való maszatolásmentes felragasztása, vmint színrefestése lenne a fő kihívás, sztem.
Felső fényszórók: mivel ezeket utólag szerelték fel (kivéve: M44.201 - 205 !), így esetlegesebb az elhelyezésük, egyiknél így, másiknál amúgy. Ez vszínűleg azért "nem akadt be" nekem, mert nincs az a gyári következetesség, h ettől eddig van, utána meg nincs.
Bevallom, a korlátokkal eddig nem foglalkoztam különösebben, mivel nálam hely hiányában egyelőre mindenfajta műhelymunka áll. Lehet, izgalmas kihívás lenne vagy a gyári korlátot megoperálni, vagy fémből újakat készíteni.
De ez részemről egyelőre csak töprengés...
Viszont, jut eszembe, ha már itt gondolatban frizírozunk: a már említett M44.201 - 205 psz. gépek felső fényszoróihoz nem tudom, nem lehetne-e felhasználni a minden bobó modellhez mellékelt, lengyel, "vödörfényszórókat", egy esetleges házi barkácsolás esetén? OK, a gépházon még hozzá kéne biggyeszteni egy fél kúppalástot..!
(Amikor épp kezembe volt a modell, pont nem jutott eszembe fölülre odapróbálni a lengyel lámpatestet, hogy méretre nagyjából passzolna-e?)