Adm Creative Commons License 2024.06.15 0 0 89797

Röviden: működik, nulla hibakód van a klíma verzérlőben, szépen állítja az összes terelőlapot.

Hosszabban, a kérdések. A Stiloban 3 fajta motor van. A külső-belső levegő állítómotorja  a legegyszerübb, ebben nincsen potméter, nekem szerencsére ezzel nem votl gonbdom, pedig állítólag ez sérül a legkönyebben, mert nincs benne semmiylen poziziószenzor. Ezenkívől két fajta motor van, az egyiknek 120fok, a másiknak 150 fok a máködési tatrománya. Az egyikben található poti 4,7kOhm-os, a másikban pedig 5kOhm-os. Aliexpressen csak 4,7kOhmosat találtam, de szerencsére ez nem olyan nagy probléma. A ugyanis ezeknek a potenciométereknek +-20%-os a tűrése, amit a gyakorlati mérés is igazol, nálam ha jól emlékszem, 4,4kOhm-től 5,3kOhm-ig terjedt az értékük. Tehát simán helyettesíthetők a 4,7k-val. A potik müködési tatrtománya 270 fok, mindegyiknek, így ebből a szempontból is mindegy, 120 vagy 150 fokos motorrol beszélünk. Na és a csattanó, valójában a klíma mechanikája szabja meg, mekkorát is fordulhat egy motor, és ránézésre ez mindkét esetben kevesebb mit 120 illetve 150 fok. Olaszok megint hozták a formájukat, igazából nem tudom, miért volt szükség két fajta motorra. Cimborám hasonló esetbe jutott most éppen egy 155 felűjítása során derült fény, Giovanni simán különbözp cikkszámokat adott ugyanolyan csavaroknak csak azért, mert két különböző helyen van az autóban.

 

Kappában nem tudom, pontosan hány és milyen motor van, de gyanítom hogy hasonlóak, mellesleg VW csoportnál, Peugeotnál is megtaláltam ezeket a kmotorokat másmilyen külformában, de ugyanez a poti volt bennük.

 

Ilyenek a potik, de rengeteg eladó kinálatában szerepel.

 

https://vi.aliexpress.com/item/4000398636759.html?gatewayAdapt=glo2vnm

Előzmény: gt2876r (89796)