Paco155 Creative Commons License 2024.06.14 0 0 220417

"De miután egy kolléga mondta neki,hogy kukás a hengerfeje,amibe beleszakadt a csavar,próbálta menteni,de nem jött össze, és hozzon egy bontottat,azóta minden szerelő kókler."

Komoly a probléma, hogy az az alapfelállás a fejedben, hogy a kolléga angyal, és az ügyfél meg csak hülye lehet. Ez tipikusan látszuik abból, hogy "próbálta menteni, de nem jött össze" - és itt végetér a történet. Innentől az ügyfélé a gond. Na az a gond hogy itt ér véget és felelősséget már nem vállal a saját döntéséért. 

 

Ha az elején kezdjük, akkor hogyan is kellett volna ennek történnie?  Beszakad a csavar. Előfordul.  És ekkor telefon az ügyfélnek:

Bocsi, van egy beszakadt csavar ami gondot okoz, van három lehetőség  te mint ügyfél melyiket választod? 

a.) megpróbáljuk megmenteni és kifúrni, ennek nyeresége hog yingyen van vesztesége, hogy ha nem sikerül akkor másik hengerfejet kell keríteni. A rizikó legyen mondjuk 50%

b.) elküldjük gépműhelybe hogy vegyék ki, ennek nyeresége, hogy biztosan kijön, vagy a gépműhely javítottan adja vissza,  vesztesége hogy Y forintba fog kerülni, és egy hétbe telik.

c.) egyből másik hengerfej, 10xY költség fejében, két hétbe telik, de 100 % hogy jó. 

 

Ugye milyen bonyolult lenne? Fel kellene emelni a telefont. Cserébe minden tiszta lenne és az ügyfél meg tudja, hogy mit válasszon, milyen rizikóval, és milyen felelősséggel.  

 

 

 

"Halkan megkérdezem,hogy miért is vitte el szerelőhöz,ha ő a kerületbe/megyébe/földrészen a legprofibb szakember???"

Akkor csak halkan válaszolok. Van amikor az embernek nincs ideje arra, hogy foglalkozzon az autóval mert egyéb kereső tevékenységet folytat.

 

 

"PS:

szeretnék látni egy szigorúan gyári javítási leírást egy tőben beletört és persze belerohadt(hiszen azért tört bele) hengerfejben tőcsavar javítására."

Fentebb írtam. A keresett javítási leírásod a gépműhelyben található ahova leadod a csavar kiszedésére. Mert ez nem az autószerelő feladata.

Előzmény: lacipécs (220390)