lunanoctis Creative Commons License 2024.06.05 0 1 348889

Gondolom, lehetne találni. Én tíz évnyi müncheni léttel a hátamban látom így a helyzetet

 

  • saját tapasztalatból (pl. az északi vasúti körgyűrű mentén az egykori rozsdaövezetben konvojozó buszokat látva)
  • ismerősök élményei alapján
  • helyi sajtóból (a Poccistraße vagy éppen a kör-S-Bahn rendre fel szokott bukkanni, de mostanra csak sohanapján kiskedden határidővel)

Az eljutási idők nem igazán fognak javulni, hiszen a kevesebb (bel)városon belüli megállás átszállási kényszerhez fog vezetni, ráadásul akár a Hauptbahnhofon, akár a Marienhofon/Marienplatzon kb. Bank/Monument kaliberű átszállási szörnyeteg fog létrejönni, hasonló időigénnyel.

 

Ui.

 

München egy erősen kivagyi város, hogy mennyire, annak az érzékeléséhez szerintem elkerülhetetlen ott élni, de legalábbis igen rendszeresen előfordulni. Itt nem szoktak olcsó megoldásokban utazni, a "vagy drága, vagy semmilyen" a preferált, és mivel minden pénzüket a 2. Stammstreckébe és az U9-be ölik kb., a semmilyen lesz túlsúlyban - már a kerékpáros infrát leszámítva.

Előzmény: morgó mh. (348866)