Akkor egy kis másik oldal:
Tehát egy 10 éves boldog békeidőszakban képtelen volt a cég 4 féle, tűrhető darabszámban meglévő típust üzemeltetni, de most egy ötödiket behozva már nem lenne ilyen probléma. Hmmm.
Be kell rendezkedni alkatrészbeszerzésre, karbantartószemélyzetet kell betanítani, miközben a többi járművel is foglalkozni kéne.
És akkor van egy utasként nagy eséllyel Bz/orosz motorvonat szintű drágábban üzemelő, drágábban fenntartható jármű.
Nekem teljesen reális, hogy ennél gazdaságosabb alternatíva a meglévő dolgokat üzemeltetni.
Persze ha sikerülne egy közepesen jó típusból sokat beszerezni, és ezzel ki lehetne váltani a csörgőket (amire meg kell a mozdonyos - 29-es vonal pl. - arra ott a lízingelendő) akkor már máshogy néz ki a dolog.