Nem olyan vészes ez mint elsőre látszik.
Az M41-nek kb. 17 tonna (16,5) a tengelynyomása ennek 19 tonna.
Ezen kívül más baja nem igen lesz.
1./ azt a 94%-os üzemkészséget én óvatosan kezelném, mert igen nagy valószínűsége, hogy nem havi 26-27 munkanappal és napi 20-22 óra üzemórával számolta a svéd bérbeadó.
2./ Ekkora dízel teljesítményhez tartozik méretes fogyasztás.
Nem is kicsi.
3./ A 175 km/h végsebesség meg mindegy, mert 142-sen 60 km/h-nál úgy se járnak gyorsabban.
4./ Az elővárosi forgalom rövid megálló távolságai nem fogják javítani az üzemkészséget.
5./ Jön 15 db, abból a 142 kiszolgálására kell 6+2 db.
Másik 7 db-nak máshol kell munkát találni.