trizs77 Creative Commons License 2024.06.05 0 4 348884

Nem olyan vészes ez mint elsőre látszik.

 

Az M41-nek kb. 17 tonna (16,5) a tengelynyomása ennek 19 tonna.

Ezen kívül más baja nem igen lesz.

 

1./ azt a 94%-os üzemkészséget én óvatosan kezelném, mert igen nagy  valószínűsége, hogy nem havi 26-27 munkanappal és napi 20-22 óra üzemórával számolta a svéd bérbeadó.

 

2./ Ekkora dízel teljesítményhez tartozik méretes fogyasztás.

Nem is kicsi.

 

3./ A 175 km/h végsebesség meg mindegy, mert 142-sen 60 km/h-nál úgy se járnak gyorsabban.

 

4./ Az elővárosi forgalom rövid megálló távolságai nem fogják javítani az üzemkészséget.

 

5./ Jön 15 db, abból a 142 kiszolgálására kell 6+2 db.

Másik 7 db-nak máshol kell munkát találni.