A városi közlekedésben az autónak (személygépkocsinak) fontos szerepe van.
Fontosabb mint a 174-es busz követési ideje.
Még egy Budapest méretű városban is.
A hazai városaink kb. 90%-ban pedig a helyi közlekedés fő eszköze a személygépkocsi és a kerékpár.
-----------------------------------------------
Van egy erős, leginkább felülről indított és forszírozott csináljunk forradalmat című történet most az elektromos átállásra.
Városi autózásban is.
De ez nem az egyénekről szól.
Akárhogy növekszik az e autózás (mondjuk a nulláról könnyű látványosan növekedni) ezeknek az e autós eladásoknak igen kicsi %-a magán vásárló.
Inkább társaságok, kormányzati szervek, flotta beszerzések fordulnak a 10-15 millió autók felé.
Aki a saját pénzét költi (nem pályázati pénzt) az igen csak meggondolja, hogy 7 millióért vegyen új autót vagy 15 millióért ?