rezignált Creative Commons License 2024.05.31 0 2 348777

Az is egy érdekes kérdés lehet, hogy melyik a szerencsésebb út: ha van infrafejlesztés, de aztán nem igazán megy az üzemeltetés; vagy ha okés üzemeltetés van, de nem fejlődik az infra. Valójában persze nyilván az a jó, ha mindkettő megy, mindenesetre ha muszáj választani, én inkább az utóbbira szavaznék.

 

(A temesvári menetrendek közül nekem a győrödi M11-es troli volt a leginkább meglepő, ami hétköznap nagyrészt óránként, hétvégén meg nagyrészt kétóránként jár, noha egy bazinagy hurokban fordul, és igazán párhuzamos járat sincs mellette. Az csak a hab a tortán, hogy egységes hálózattérkép nemcsakhogy nincs, de még az önálló busz-, metró- és villamostérképeken felül is külön vannak a határt átlépő ("áthúzott") buszok. Külön könnyebbség, hogy az stpt.ro-ra feltöltött, szintén szigorúan ágazatonként rendezett menetrendeknél a határt átlépő trolik - olyanok is vannak - nem a trolimenetrendek, hanem a határt átlépő menetrendek között szerepelnek; míg a térképeknél nem a határt átlépők között, hanem a városon belüli trolikkal közös térképen.)

Előzmény: sosiforda (348774)