Az iménti összefoglalóban a jármű és pályaoldali fejlesztésekre, az EU-s források elköltésére fókuszáltam:)
Szervezési oldalról rengeteget lehetne náluk javítani, a rendszer működése kapcsán nem jutna nekem sem eszembe a példaértékű szó.
A temesvári utastájékoztatás pedig egy hosszabb bejegyzés tárgya lehet, de röviden magyar szemmel borzasztó. Igénytelen, hiányos, esetleges, nemegyszer félrevezető stb.
Az sem mentség, hogy így előzi meg fényévekkel Craiovát, ahol a járművekre kitett viszonylatszámon túlmenően gyakorlatilag nincs utastájékoztatás :)
A román nyelvben valószínűleg nincs is olyan szó, hogy menetrendtervező, mert az új füves pályán mindkét irányban 2 perc különbséggel mennek egymás után a különböző vonalakon járó, de hosszú szakaszon párhuzamos (4-es, 7-es villamosok), aztán 20 percig semmi, de hasonló a kifelé párhuzamosan járó 17-es és 18-as troli is.
És miután megállapítottuk, hogy közösségi közlekedés szervezésben mennyivel jobbak vagyunk számbavehetjük, hogy jelenleg nálunk hol épül/épül újjá villamosvonal.