JarnoTrulli Creative Commons License 2024.05.30 0 0 21537

Vasárnapi futam meg teljesen jó volt, mindig volt valami akció a mezőny bármelyik részét lehetett mutatni és nem kellett ehhez eső, vagy egyéb lutri faktor

 

Thiim szerintem egyre nagyobb lufi, állandóan azt olvasni róla mekkora spíler lesz itt, főleg hogy visszatért a szériába és kvázi gyári Lambo csapatba, de Bortolottihoz képest iszonyatosan halvány. Persze minden hétvégére jutott 1-1 technikai gond, de a szezonnyitón a kvalit ő baszta el, ami kihatott a versenyére is, és a sérült autóval korán kiállt. Így ezt az ő hibája idézte elő. Lausitzringen meg elcseszi a rajtot, de itt a technika is ellene volt. Meg az egész tempója nekem eddig csalódás.

Vagy Bortolotti valami elképesztő Lambo mágus és hoz ki sokkal többet a csomagból. Nélküle a Lamborghini bajban lenne a kezdetek óta. 

Engstler gyerek viszont tényleg ügyesnek tűnik, tavaly az apja Audis csapatával alig volt momentuma, de Lamborghinvel sokkal jobb. Rast ellen bedobta szépen a gépet, a futam után még meg is dícsérte az öreg

 

Érdekes volt, hogy amikor Stolz és Paul koccant, a kocsik ottmaradtak a sóderben, és addig sárga zászlózták az érintett szakaszt több mint 10 percig. Engelhart és Engel be is ment cserére bízva abban nagyot kaszálnak, de nem jött SC de FCY sem. Megvárták amíg lejárt az idő és zárt a boxutca akkor küldték csak be a SC-t

 

Versenyigazgató Soppe most se beszélt félre, boxkiállási időablakban úgy beszélték meg, hogy ha megoldható nem lesz SC. 

Teljes pályás sárgát meg tilos alkalmazni úgy, hogy közben mentik az autót, Bianchi balesete óta, így ez nem is volt opció. 

Így addig arra a részre sárga zászlóztak ahol tilos volt előzni

Csak azt nem értem, ha ezeket így megbeszélik, akkor futamhétvége vagy legalább a verseny előtt elmondhatnák a nézőknek is, bár elég egyértelmű volt mire várnak.