Köszönöm válaszod!
...így utólag logikus.
Régen egy motorkonstrukció évtizedekig futott - lásd a dupla vezérműtengelyes Fiat, Alfa Rome motorok, vagy a Lancia V4-es motorok, de ugyanez igaz volt szinte minden más európai márkára is.
Most meg 5-10 év után kidobnak komplett alapkonstrukciókat.
Mire kiderülhetne, hogy mit kéne változtatni, hogy még vagy végre megbízhatóbb legyen, már eleve ki van dobva.
Az a félelmem, hogy lassan már nem csak a 4-5 évesnél idősebb használt autókat vásárlók zsákbamacskái lesznek a mostani autók, de lehet, hogy az újat évi mondjuk 10000 kilométert hajtó, 10-15 évig használni akaró új autó vásárlóléi is.
"...(jut eszembe: még pár éve is volt "DF run": 8000 órás menés fékpadon, HD-ban. 8000 óra ! ...az ~50 hét tisztán !!)..."
Már nincs ilyen tartamú nyúzópróba?
(Mondjuk ilyen rövid Euro-norma ciklusokkal idő sincs rá)
Mit jelent a DF run és a HD?
Addig is további jókat!