Arról írtál, hogy " legitimitási problémákkal" küzd a vonal - azért, mert neked nem felel meg a buszhoz való, és lent amúgy szerintem elég korrekten kifejtett hátterű csatlakozás.
Pl. az említett szentai ugyanúgy egy közösségi közlekedéssel megközelíthető vonal - lenne ha elmenne odáig. Kb. olyan, mintha Kemencén (egy reggeli ki- és esti bevonulást leszámítva) Godóvár-Feketevölgy között ingázna a vonat, Godóvárig menj fel autóval, vagy gyalog.
Továbbá te mint egy buszvonal meghosszabbításaként hivatkozol a kisvasútra, és ha ez nem működik jó csatlakozással, akkor szerinted "legitimitási problémákkal" küzd a vonal. Erre egy reakció az, hogy akkor minden kisvasút, aminek van buszos alternatívája, legitimitási problémákkal küzd - ha valaki kirándulni és csak kirándulni akar, akkor miért fizessen az állam az ő adójából egy lassabb ritkábban/szűkebb üzemidővel járó kisvasutat is?
Vagy csak el lehet fogadni, hogy nem az egyetlen funkció a kirándulók szállítása és nem lehet mindent ennek alárendelni. Nyilván más a szituáció Kemencén, ahol az alsó végállomáson vannak egyéb programok, mint ahol csak egy csatlakozást kell biztosítani, mint Szobon, ahol tudtommal semmi látnivaló nincs a végállomáson kívül.